Save the date – Tag der Fakultät in June 2019

Graduation Ceremony on June 28, 2019 for graduates of Bachelor’s degrees, graduates of Master’s degrees, and Doctoral students

The last exams were taken, the thesis is handed in – an important milestone is reached when the studies come to an end. To celebrate this crucial step in our student’s lives, TUM School of Management organizes the graduation ceremony “Tag der Fakultät”.

In order to receive an invitation to participate in the ceremony, the following requirements have to be fulfilled:
1) all exams have to be completed until March 31, 2019 and the thesis has to be handed in AND
2) all grades (final thesis included) have to be validated until May 17, 2019.

Invitations for the ceremony will be send out in May 2019. Only graduates who receive an official invitation will be granted access to the ceremony. Graduates who do not fulfill the requirements 1) and 2) will be invited to the autumn ceremony in November 2019 (Master’s students) or the spring ceremony in 2020 (Bachelor’s students and doctoral students).

Please note that unfortunately no exceptions can be granted in that matter. Thus please refrain from additional requests.

For further questions, please refer to tag-der-fakultaet@wi.tum.de.

________________________________________

Tag der Fakultät am 28. Juni 2019 für Bachelor- und Masterabsolventen sowie Doktoranden

Die letzten Prüfungen sind geschrieben, die Abschlussarbeit ist abgegeben – ein wichtiger Schritt im Leben ist geschafft, wenn das Studium zu Ende geht. Um dieses bedeutsame Ereignis im Leben unserer Studenten zu feiern, veranstaltet die TUM School of Management den Tag der Fakultät.

Um eine Einladung zur Teilnahme an der Veranstaltung zu erhalten, müssen folgende Bedingungen erfüllt sein:
1) alle Prüfungsleistungen müssen bis zum 31. März 2019 erbracht sowie die Abschlussarbeit abgegeben sein UND
2) alle Noten (auch die der Abschlussarbeit) müssen bis zum 17. Mai 2019 gültig gesetzt sein.

Einladungen für die Veranstaltung werden im Mai 2019 versendet. Nur Absolventen, die eine offizielle Einladung erhalten haben, können an der Veranstaltung teilnehmen. Absolventen, die die Bedingungen 1) und 2) nicht erfüllen, werden zur Veranstaltung im November 2019 (Masterstudenten) oder im Frühjahr 2020 (Bachelorstudenten und Doktoranden) eingeladen.

Bitte haben Sie dafür Verständnis, dass diesbezüglich leider keine Ausnahmen gemacht werden können. Wir bitten Sie daher von diesbezüglichen Anfragen abzusehen.

Für weitere Fragen senden sie bitte eine E-Mail an tag-der-fakultaet@wi.tum.de.

Image: Heddergott/TUM

The post Save the date – Tag der Fakultät in June 2019 appeared first on Technical University of Munich – School of Management.